Direktlänk till inlägg 22 maj 2015

Tjejkväll

Av Julia Ledin - 22 maj 2015 19:54

  

  snälla förlåt mej för jag int har skrivit på min blogg på ett tag, förlåt för att jag gjorde minA läsare Lässna jag hopas jag kan gåttjöra er snart

 Idag har jag ock mina väner en tjejkväll, om man kan kalla det för en tjejkväll, hihihi   när vi äter midag tilsamans ock lecker med våra barbji dokor i deras hus !

jag hopas at ni ochså har en jäte bra midAg precis som jag för vi har jäte bra här ock vi ska börja se på en annan sesonh på bajrbi nu, hejdå!

 

ps. Det var jag som skrev det här


 
 
Katten the fan

Katten the fan

22 maj 2015 20:18

Wow, älskar din blog! Du är så rolig!!!!!
Meetup in Stockholm någon gång eller. Du e fan bättre än skyscraper!!!
Din blog har totalt ändrat mitt liv!
// Ditt största fan!!!

http://Ingen

Julia Ledin

12 juli 2015 01:09

Nemen bud tack så hemskt mkt va snälla du ä vi kan Sess på torsdag utanför T-centralen puss puss älskar dig mitt största fan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Ledin - 13 januari 2013 08:41

                                                                    Hej allesammans! Nu är det 2013, kan ni fatta det, för jag kan inte fatta det...   I år är detta inlägget mitt första inlägg.   Och i år kommer jag göra mycket roligare smailys...

Av Julia Ledin - 31 december 2012 08:16

                                                               Hej allesammans! Idag så är det NYÅRSAFTON!!!!!!!!!!!!!!!!   Ska snart gå och äta frukost på Ramundberget.   Har åkt bil hela dagen igår för att komma fram till Ramundberg innan det...

Av Julia Ledin - 23 december 2012 09:23

                                                           Hej allesammans! Idag har det varit advent och imorn är det julafton.   Jag har sett på julkalendern och det är julafton imorn, hoppas de klarar det på julkalendern.   Jag ska köra med ...

Av Julia Ledin - 22 december 2012 10:53

                                                              Hej allesammans! Idag har jag haft en bra morgon. Jag vaknade tidigt för att min lillasyster fyllde år, hon fyllde 6 år idag.    Jag och min syster gav henne ett leksaks slott.   H...

Av Julia Ledin - 21 december 2012 16:03

                                                Hej allesammans! Förlåt att jag inte har skrivit på så länge men jag har ju nästan glömt bort min blogg så jag skriver nu istället...     Jag har haft en otroligt bra dag idag, jag ska bäretta al...

Smulans Gästbok

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards